loading...
جهان اول
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
نوشته ای برای خدا 4 10401 jeremythync
ستایش صبحگاه 0 401 yalda777
هر كجا بوى خـــــــــــــــــــــدا مى آيد 0 307 yalda777
عجب صبری خدا دارد! 0 306 yalda777
تکان‌دادن زیاد پا ناشی از چیست؟ 0 258 yalda777
روان چیست؟ 0 252 yalda777
این اسباب‌بازی‌ها، کودک را راهی بیمارستان می‌کند 0 350 yalda777
بهترین کیف مدرسه را بخرید 0 311 yalda777
اسباب بازی های کودک را چگونه تمیز کنیم؟ 0 304 yalda777
در بوسیدن بچه ها افراط نکنید ! 0 284 yalda777
عطر برای کودکان خوب است یا نه ؟ 0 359 yalda777
همه چیز درباره بهداشت مدرسه 0 291 yalda777
رونمایی از پوستر آلبوم جدید «پینک فلوید» 0 289 fereshtejooon
روش‌های طبیعی برای مقابله با خواب آلودگی 0 302 fereshtejooon
نکاتی مهم در مورد نگهداری نان در فریزر 0 292 fereshtejooon
نوشیدن ادرار گاو در بین هندی ها 0 370 fereshtejooon
هفت عادت تاسف آور افراد غمگین 0 264 yalda777
روشنایی شما را چاق می‌ کند 0 276 yalda777
چگونه با هیپنوتیزم در دل دیگران نفوذ میکنیم؟ 0 461 yalda777
مراجعه به روانپزشک اتهام نیست 0 259 yalda777
بازدید : 209 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی دکوراسیون و معماری داخلی

Truncad 3D Generator 9

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای طراحی دکوراسیون و همچنین معماری داخلی وجود دارند. که هر کدام از آنها دارای امکانات مخصوص به خود هستند.

 

اما نرم افزار Truncad 3D Generator یک نرم افزار جامع برای طراحی دکوراسیون داخلی است. این نرم افزار با دارا بودن امکانات کامل برای طراحی داخلی به صورت 3 بعدی، محیط تقریبا ساده ای نیز دارد که باعث میشود با کمی تمرین بتوانید به راحتی با آن کار کنید.

 

قابلیت اصلی این نرم افزار در طراحی مبلمان اداری و خانگی، و همچنین کابینت آشپزخانه میباشد. به این ترتیب طراحان و سازندگان مبلمان و کابینت میتوانند قبل از شروع به ساخت، نمونه طراحی شده را به صورت 3 بعدی برای مشتری نمایش دهند. و یا پرینت آن را با جزئیات کامل در اختیار کارگران فنی قرار دهند تا محصول نهایی دقیقا مطابق با مدل طراحی شده باشد.

بازدید : 238 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جامع طراحی مدار و نقشه های الکترونیکی

SynaptiCAD Product Suite 17

 

 

در رشته های مهندسی برق و الکترونیک، دانشجویان نحوه طراحی و پیاده سازی مدارهای الکترونیکی را فرا میگیرند. اما طراحی مدارهای پیچیده بدون استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری امکان پذیر نیست.

 

نرم افزار SynaptiCAD Product Suite یک ابزار کامل و جامع برای طراحی مدار و نقشه های الکترونیکی است. توسط این نرم افزار میتوانید مدارهای مختلف را طراحی کرده و قطعات الکترونیکی را در آن شبیه سازی کنید. سپس میتوانید مدار نهایی را تست کرده و از کارکرد صحیح آن اطمینان پیدا کنید.

 

این نرم افزار میتواند اشکالاتی که ممکن است در طراحی دستی به وجود آمده باشد را شناسایی کرده و اصلاح کند. به این ترتیب کاربر میتواند قبل از اجرای فیزیکی مدار، آن را در محیط شبیه سازی شده آزمایش کرده و دیباگ کند.

بازدید : 607 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود اتوکد 2013 - AutoCad 2013 Download

 

 

نرم افزار AutoCAD ، معروف ترین نرم افزار طراحی و معماری در جهان است.

امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که در زمینه طراحی های 2 بعدی و 3 بعدی فعالیت داشته باشد و با نرم‌افزار اتوکد کار نکند.

 

این نرم افزار که به تازگی نسخه جدید آن، یعنی AutoCAD 2013 توسط کمپانی Autodesk عرضه شده است، شهرت و محبوبیت خود را به خاطر امکانات زیادی که برای نقشه کشی و طراحی در اختیار مهندسان و معماران قرار می دهد به دست آورده است.


بر طبق آماری که توسط تیم بازاریابی اتوکد منتشر شده است، در سال گذشته میلادی، طراحی بیش از 30 درصد از ساختمان های مدرن دنیا توسط نرم افزار AutoCAD انجام شده است. در حالی که این رقم در سال 2009، تنها 11 درصد بود. امکانات بی نظیر نرم افزار اتوکد در نقشه کشی و طراحی و مدل سازی، هر معمار و مهندسی را برای استفاده از آن مجاب می کند.

 

 

در این مطلب، شما می توانید جدیدترین نسخه از نرم افزار اتوکد، یعنی AutoCAD 2013 را به صورت رایگان از سایت سرزمین دانلود دریافت نمایید. اتوکد 2013 هم به صورت 32 بیتی و هم 64 بیتی آماده شده و قابل دانلود است.

 

نکته : فایل دانلود شده به صورت ایمیج ISO است. آن را با یک نرم افزار درایو مجازی (مثل WinMount) باز کنید تا به محتویات آن دسترسی داشته باشید.

 

آموزش نصب نرم افزار اتوکد 2013 :

1- شروع به نصب نرم افزار اتوکد 2013 کنید. هر جا سریال درخواست شد، کد 98989898-667 را وارد کنید.

2- هر جا Producy Key درخواست شد، کد 001E1 را وارد کنید.

3- مراحل نصب را ادامه دهید و بعد از اتمام نصب، نرم افزار را ببندید و دوباره اجرا کنید.

4- بر روی دکمه Activate که بر روی صفحه ظاهر می شود کلیک کنید. یک پیغام خطا دریافت خواهید کرد. پیغام خطا را ببندید و دوباره روی Activate کلیک کنید.

5- گزینه" I have an activation code from Autodesk" را انتخاب کنید. کدی که در Request Code نمایش داده شده است را Copy بگیرید.

6- به محتویات Image مراجعه کنید. پوشه ای به نام Crack وجود دارد که 2 فایل کیجن 32 و 64 بیتی در آن قرار دارد. با توجه به ویندوز خود، یکی را اجرا کنید. (برای اجرا در ویندوز 7، روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Run As Administrator را انتخاب کنید)

7- در پنجره برنامه کیجن ، روی گزینه Mem Patch کلیک کنید تا پیغام Successfully Patched ظاهر شود.

8- کدی که Copy گرفته بودید را در قسمت Request برنامه کیجن Paste کنید و روی Generate کلیک کنید. یک Activation Code ظاهر می شود. آن را Copy بگیرید.

9- به پنجره Activation برنامه اتوکد بروید و کد را در آنجا Paste کنید. سپس روی Next کلیک کنید. نرم افزار اتوکد 2013 فعال شده و به درستی کار خواهد کرد.

 

بازدید : 235 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ریاضیات

Maple 16

 

 

 

 

نرم افزار Maple بدون شک بهترین نرم افزار ریاضیات است. این نرم افزار توانایی حل معادلات ریاضی، رسم انواع نمودار و گراف، محاسبات جبری و منطقی، محاسبات هندسی، حل توابع پیچیده، و ... را دارد.

 

به همین دلیل هم هست که دانشجویان رشته های ریاضی و مهندسی همگی با این نرم افزار سروکار دارند.

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه از نرم افزار Maple به همراه سه Addon پرکاربرد آن را برای شما آماده کرده ایم.

بازدید : 323 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار طراحی صنعتی به صورت 3 بعدی

Rhinoceros 5.1

 

 

 

امروزه تمام مهندسین و افرادی که در زمینه طراحی مدل و طراحی صنعتی فعالیت میکنند، از نرم افزارهای مخصوصی برای طراحی 3 بعدی کمک میگیرند. این نرم افزارها به طراحان این امکان را میدهد تا قبل از پیاده سازی طرح نهایی، مدل های 3 بعدی آن را با جزئیات کامل طراحی کرده و محصول مورد نظر را کاملا ارزیابی کنند.

 

نرم افزارهای مختلفی برای طراحی 3 بعدی وجود دارد. مثل اتوکد و تری دی مکس. اما در این مطلب میخواهیم یک نرم افزار دیگر را به شما معرفی کنیم که برای بسیاری از افراد ناشناخته است.

 

نرم افزار Rhinoceros با اینکه در بین کاربران فارسی زبان چندان شناخته شده نیست، ولی از محبوب ترین نرم افزارهای طراحی صنعتی در دنیا میباشد. این نرم افزار برای طراحی قطعات ساده و یا پیچیده مکانیکی قابل استفاده است. از پیچ و مهره گرفته تا قطعات خودرو.


  اساس کار نرم افزار Rhinoceros بر پایه محاسبات ریاضی و ارائه مدل های 3 بعدی بر اساس جزئیات ارائه شده توسط کاربر میباشد. نرم افزار راینو ابتدا مدل مورد نظر کاربر را به صورت شبکه ای از خطوط نمایش میدهد و بعد از تایید کاربر، آن را با سطح میپوشاند و مدل نهایی را نمایش میدهد.

بازدید : 546 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار نقشه کشی، مدل سازی و طراحی صنعتی

ProgeCAD 2013 Professional 13

 

 

 

 

نرم افزار ProgeCAD مخصوص طراحی مدل های صنعتی میباشد. این نرم افزار میتواند بر اساس معیارها، پارامترها، و اندازه های مورد نظر کاربر، طرح نهایی را مدل سازی کرده و به صورت 3 بعدی نمایش دهد.

 

هرچند امکانات نرم افزار ProgeCAD به پای نرم افزاری مثل اتوکد نمیرسد، ولی محیط ساده تر و قابلیت های منحصر به فرد آن باعث شده است تا بسیاری از طراحان، این نرم افزار را به اتوکد ترجیح دهند.

 

اما نرم افزار ProgeCAD فقط برای مدل سازی نیست. این نرم افزار دارای قابلیت هایی برای نقشه کشی، طراحی مدارهای الکترونیکی، طراحی نقشه های ساختمانی، طراحی دکور و معماری داخلی، و... میباشد.


  نرم افزار ProgeCAD از نظر کاربرد و امکانات، معمولا با نرم افزارهایی مثل AutoCAD ،TurboCAD ،ArchiCAD مقایسه میشود.

 

نسخه جدید این نرم افزار، ProgeCAD 2013 Professional 13 چند هفته پیش منتشر شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت نمایید:

 

بازدید : 285 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم های آموزش و معرفی امکانات جدید اتوکد 2014

AutoCAD 2014 New Features

 

 

 

 

اتوکد معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار در زمینه نقشه کشی و معماری است. از این نرم افزار برای ترسیم نقشه های مهندسی و صنعتی، طراحی قطعات، معماری ساختمان، و مدل سازی 2 بعدی و 3 بعدی استفاده میشود.

 

به تازگی نسخه جدید نرم افزار اتوکد، یعنی AutoCAD 2014 منتشر شده است. اتوکد 2014 حاوی مجموعه ای از امکانات و قابلیت های جدید است که استفاده از آنها حتی برای متخصصان اتوکد هم نیاز به تمرین و آموزش دارد.

 

در این مطلب، مجموعه فیلم های آموزش و معرفی امکانات جدید اتوکد 2014 را آماده کرده ایم. این دوره آموزشی محصولی از کمپانی لیندا بوده و به صورت عملی و همراه با مثال های مختلف، امکانات جدید اتوکد را معرفی میکند و کار با آنها را آموزش میدهد.

 

مهم ترین سرفصل های این دوره عبارتند از:

- ساخت اکانت در سایت اتودسک، برای استفاده از خدمات آنلاین (Autodesk 360)

- نحوه انجام پروژه های آنلاین و چند کاربره در اتوکد 2014

- ذخیره و اشتراک گذاری پروژه های چندکاربره

- مدیریت نقشه

- آشنایی با ابزارهای Exchange

- اضافه کردن موقعیت جغرافیایی به پروژه

- پردازش پروژه های آنلاین

 

علاوه بر فیلم های آموزشی، تمام سورس ها و فایل های تمرینی که در این دوره روی آنها کار میشود نیز در محتوایی که دانلود میکنید قرار دارد. به این ترتیب میتوانید همزمان با مشاهده فیلم های آموزشی، روی سورس های ارائه شده تمرین کنید.

 

مشخصات فیلم ها :

● تعداد: 27 فایل ویدیویی در 6 فصل
● مدت: 130 دقیقه
● زبان: انگلیسی
● فرمت: (AVI (960x540

 

بازدید : 279 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مشاهده فایل های اتوکد

DWG See Pro 2013 v3.7

 

 

 

 

نرم افزار اتوکد، معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار برای نقشه کشی است. فرمت خروجی این نرم افزار، با پسوندهای DWG ، DXF ، DWF میباشد. معمولا برای مشاهده پروژه هایی که با اتوکد طراحی شده اند، باید نرم افزار اتوکد را نصب کنید.

 

اما اگر خودتان طراحی با اتوکد انجام نمیدهید و فقط به دنبال نرم افزاری هستید که بتواند فایل های اتوکد را روی کامپیوترتان نمایش دهد، میتوانید از نرم افزار DWG See Pro استفاده کنید. این نرم افزار ساده و کم حجم، امکان نمایش فایل های DWG ، DXF و DWF را دارد. به این ترتیب بدون اینکه مجبور به نصب نرم افزار سنگین اتوکد باشید میتوانید پروژه های طراحی شده با اتوکد را روی کامپیوترتان مشاهده کنید.


مهم ترین قابلیت های نرم افزار DWG See Pro :

- نمایش فایل های اتوکد با پسوند DWG ، DXF ، DWF

- امکان ویرایش ساده و علامت گذاری روی پروژه ها

- امکان مرور سریع و پرینت فرمت های DWG ، DXF ، DWF

- تبدیل فرمت فایل های اتوکد به عکس (با پسوند JPG , BMP)

 

بازدید : 222 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود اتوکد 2014 با راهنمای فارسی نصب و فعال سازی

AutoCAD 2014

 

 

 

 

نسخه نهایی AutoCAD 2014 منتشر شد !

 

اتوکد معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار دنیا در زمینه نقشه کشی، معماری، و طراحی صنعتی است. مخصوصا در کشور ما این نرم افزار طرفداران بسیاری دارد و تقریبا تمام دانشجویان رشته های معماری و صنعتی با آن سروکار دارند.

 

از اتوکد برای نقشه کشی ساختمانی و صنعتی، طراحی قطعات، مدل سازی، معماری داخلی و خارجی، و ... استفاده میگردد. امکانات متنوع AutoCAD باعث شده تا این نرم افزار در کاربری های مختلف خانگی، اداری، تجاری، و حتی نظامی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

در حالی که بیش از 25 سال از ارائه نسخه اولیه اتوکد توسط کمپانی Autodesk میگذرد، اکنون نسخه جدید این نرم افزار یعنی AutoCAD 2014 منتشر شده است.

 

در ادامه میتوانید نسخه های 32 و 64 بیتی این نرم افزار را به صورت رایگان از سرزمین دانلود دریافت کنید. راهنمای نصب و فعال سازی برنامه نیز به صورت فارسی در انتهای توضیحات قرار دارد.

بازدید : 407 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار متلب 2013، نسخه نهایی

Matlab R2013a

 

 

 

 

نرم افزار Matlab یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارهای مهندسی و ریاضی است. به طوری که امروزه به عنوان ابزاری استاندارد مورد استفاده دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی قرار میگیرد.

 

بر خلاف برخی تصورات، نرم افزار مطلب فقط ابزاری برای حل معادلات ریاضی و یا رسم نمودار نیست. بلکه برای انجام محاسبات مختلف فنی و صنعتی نیز میتوان از آن استفاده کرد.

 

برای انجام محاسبات مورد نظر خود با نرم افزار Matlab ، میتوانید به راحتی از ابزارهای کدنویسی آن کمک بگیرید. کدنویسی در نرم افزار مطلب در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی بسیار ساده تر بوده و با کمی تمرین و تلاش قابل انجام است.

 

در این مطلب، نسخه نهایی نرم افزار Matlab (ورژن R2013a) را برای شما آماده کرده ایم.

 

همچنین کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار Matlab را نیز میتوانید در ادامه دانلود کنید. این کتاب به صورت PDF و به زبان فارسی است.

بازدید : 966 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مینی تب

Minitab 16.2

 

 

 

 

نرم افزار Minitab یک ابزار کامل برای تجزیه و تحلیل آمار و اطلاعات است. از این نرم افزار میتوان در پروژه های مختلف برای رسم نمودار، تحلیل اطلاعات عددی، محاسبات ریاضی و حل توابع استفاده کرد.

 

جدیدترین نسخه از نرم افزار مینی تب، یعنی Minitab 16.2 به تازگی منتشر شده است و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.

درباره ما
Profile Pic
همه چی در سایت جهان اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • نمایندگی هتل های تهران
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • لاولی کیدز
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • فراصوت
  • ♥سایت عاشقانه لاویر ♥
  • جالب انگیز
  • آپ پی سی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • ALL THING ABOUT HACK
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک
  • آهنگ جدید
  • گروه سرگرمی روزنه
  • تفریح و سرگرمی
  • تبادل لينك 3 طرفه
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک
  • تبادل لينك
  • ♥سایت عاشقانه لاویر ♥
  • عکسکده ، بزرگترین گالری عکس و تصویر خوانندگان ، بازیگران، هنرمندان، عکس های بامزه و طنز ، تصاویر طبیعت و والپیپر
  • پایگاه اینترنتی کورش بزرگ، پرتال سرگرمی و تفریحی، روانشناسی، سلامت، مد، زیبایی، آرایشی ، پزشکی، دکوراسیون، کامپیوتر، آشپزی، دنیای بازیگر
  • پایگاه مداحی مداحان حسین(عع)
  • وبسایت کوی امام
  • ❤سایت عاشقانه لاویر ❤
  • سایت @ضد دختر ایرانی@لطفا نیاتو!!!
  • بزرگترین وبهترین گالری عکس
  • ♥ پاتوق دختر پسرای باحال♥
  • تم یاب || شهر قالب
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • jam
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • آهنگ پیشواز/سایت خفن
  • عکس های ومطالب کم یاب
  • سایتی برای همه چی
  • بزرگترین سایت تفریحی
  • کمپانی موسیقی بیاصدا
  • آمـــــــل فقـــط عــشــق و حـــــــال
  • تبادل لینک
  • پــانــیــــســـا
  • مجــله اینتـــرنتـــی داش پیـــام
  • مینی دانلود
  • راطا نیوز
  • اخبارروستای چندوکان
  • کمپ خبری ,خبرهای جالب,اس ام اس جدید 91,مدل آرایش 2013,مدل مانتو 2013 مدل لباس 2013,عکسهای جذاب و دیدنی
  • سـایـت تـفریـحـی و ارایـشی نـیـم رخـ
  • اخبار دنیای بازی
  • سایت آهنگ
  • پورتال تفریحی یوتیوب فارسی
  • بسم الله الرحمن رحيم|+وبلاگ-|
  • پايـــگاه ســرگرمي سایــت گـــوگل|دانلود|عکس|سرگرمی|تفریحی|
  • کسب درامد باورنکردنی
  • کلوپ اس ام اس خاوری
  • خرید چای لاغری دکتر سینا
  • دایرکتوری تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه
  • سایت تبادل لینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی زنانه
  • خرید عینک آفتابی زنانه
  • ماما
  • ساعت مچی مردانه
  • دانیال آنلاین
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید شارژ
  • پد ضد عرق مای درای
  • ثبت علامت تجاری
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • دانشنامه حقوق
  • اس ام اس
  • درج آگهی رایگان در پرتال ایست آگهی
  • تبادل لینک هوشمند
  • هرچي بخواي هست...پس بيا
  • فال و طالع بینی فاگ
  • دانلود آهنگ
  • خرید آموزش فتوشاپ
  • آموزش شبکه های کامپیوتری
  • تبادل لینک هوشمند
  • windows 8
  • تبادل لينك سه طرفه
  • تبادل لینک
  • افزایش بازدید
  • سایت تبادل لینک
  • آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • تی شرت محرم
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • مد ولباس کودکان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1996
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 555
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 117
  • بازدید امروز : 501
  • باردید دیروز : 437
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,048
  • بازدید ماه : 2,048
  • بازدید سال : 114,888
  • بازدید کلی : 1,374,977
  • کدهای اختصاصی
    تازه ها

    تازه ترین عناوین روزنامه ها

    تازه ترین عناوین روزنامه های ورزشی

    راهنمای خرید تبلت

    راهنمای خرید موبایل

    ادبیات و هنر

    راهنمای خرید تلوزیون

    ایدز و اعتیاد

    دانستنیهای پزشکی

    دانستنی های نوزادان

    مشاوره و روانشناسی

    ایران شناسی

    لیست اسامی ایرانی

    آموزش انواع غذا

    روزشمار تاریخ

    محاسبه تناسب اندام شما

    ریشه ضرب المثلهای ایرانی

    تعبیر خواب

     
    جدیترین اس ام اس (sms)

    اس ام اس (sms)

     قشنگ شب یلدا
     تبریک ولادت امام محمد باقر علیه السلام آذر ۹۲
     روز دانشجو ۱۶ آذر ۹۲
     خنده دار ، جوک های طنز و استاتوس جدید با حال آذر ماه ۹۲
     عاشقانه جدید احساسی آذر ماه ۹۲
     خنده دار جوک های جدید تا حالا دقت کردین با حال آذر ماه ۹۲
     گریه و اشک عاشقانه غمگین
     جدید و زیبای تبریک شب یلدا ۹۲ شب چله
     عاشقانه نیش دار و کنایه دار تیکه دار و جدید دلشکسته

    جدیترین عکس های از بازیگران ایرانی و خارجی





    عکسهای بازیگران سریال کره ای دلم برات تنگ شده یا Missing You به همراه عکس خود سریال
    عکس هایی از kim tae hee بازیگر سریال ایریس
    عکسهایی از سونگ یوری بازیگر سریال کره ای ملکه برفیش
    بازیگران کره ای 2013
    عکس هایی از بازیگران معروف هندی
    کدام بازیگران بالیوود پولسازترین هستند؟
    هرتیک روشن
    تصاویر ده ستاره زن گران سینمای هند
    تک عکس های جدید بازیگران مرداد 92
    تصاویر جدید بازیگران زن ایرانی
    جدیترین های دنیای آشپزی
    طرز تهیه سوشی با گوشت ژاپنی
    طرز تهیه سس ماداگاسکار
    شیرنسکافه تگری برای تابستان
    دیس سالاد میوه ژاپنی
    سالاد تابستانی ژاپنی
    طرز تهیه «دسرهای اناری خوشمزه» ویژه یلدا
    طرز تهیه سوپ ویچی‌ سو فرانسوی
    خورشت نازخاتون شمالی
    سوپ اسفناج ایتالیایی
    سوپ ماهی کپور
    طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی
    سینی سیب زمینی با مرغ به طریقه آلمانی
    خوراک مرغ با نودل - آشپزی آکا
    طرز تهیه خوراک نودل
    گالری عکس کارلی ری جپسن – Carly Rae Jepsen
    دیانا دربین با نام اصلی ادنا می دربین Edna Mae Durbin
    دایانا کرال خواننده و نوازندهٔ پیانوی جاز کانادایی است.
    لارا فابین (به ایتالیایی: Lara Fabian) خواننده‌ای بلژیکی-ایتالیایی است
    عکسهای جدید و جذاب ویکتوریا جاستیس – Victoria Justice
    عکسهای جدید و جذاب ونسا هودگنس – Vanessa Hudgens
    عکسهای جدید و جذاب رز ویترسپون – Reese Witherspoon
    عکسهاس جدید و جذاب اولویا پالرمو – Olivia Palermo
    سلین دیون، با نام کامل سلین ماری کلودت دیون خواننده کانادایی تباری است
    عکس‌های جدید از چهره سلین دیون بدون آرایش!
    عکس های سلن دیون، قبل و بعد از جراحی زیبایی!!؟
    تیلور ژوزفین استفانی لوسیوف خوانندهٔ فولک کانادایی بود.
    آلانیس نادین موریست تهیه کننده و بازیگر آمریکایی-کانادایی است.
    سارا ان مک‌لاکلِن خواننده و ترانه سرای کانادایی است.
    عکس های اوریل لوین+بیوگرافی
    عکس دیدنی از زیباترین دختر ایران شیما نیکپور
    لباس جدید جنیفر لوپز باز هم خبر ساز شد + عکس
    ستاره مشهوری که همه همسرش را با دخترش اشتباه می گیرند + تصاویر
    اقدام غیر اخلاقی خواننده دختر با یک پسر بچه + تصویر
    جدیترین عکس های ورزشکاران ایرانی و خارجی
    سوپر لیگ B بانوان کشور در سال جاری با پوشش اسلامی برگزار می گردد.+عکس تیم ها
    دختر شناگر ایرانی: رکورد زدم اما به لباسم گیر داده اند!+عکس
    زیباترین ورزشکاران زن در المپیک زمستانی ونکوور
    دیدار تیم والیبال هنرمندان و تیم ملی بانوان
    دختر ایرانی موتور سوار دیوار مرگ
    عکس های مسابقه فوتبال بانوان ایران و امارات
    زنان ورزشکار کشور
    زیباترین زنان ورزشکار دنیا
    نیازهای تغذیه بانوان ورزشکار
    بیوگرافی سرنا ویلیامز +تصاویر سرنا ویلیامز
    پردرآمدترین ورزشکاران زن جهان
    بیوگرافی مهدی مهدوی کیا +خداحافظی از فوتبال
    بیوگرافی ارغوان رضایی +تصاویر ارغوان رضایی
    بیوگرافی ماریا شاراپووا + تصاویر ماریا شاراپووا
    دختر ایرانی ، از نایب قهرمانی در آسیا تا کشف حجاب در بلژیک!/تصویر
    زندگینامه لیونل مسی جادوگر فوتبال
    بیوگرافی مارتا ویرا داسیلوا بهترین فوتبالیست زن جهان+عکس ها

    بیوگرافی ویکتوریا آزارنکا+تصاویر ویکتوریا آزارنکا

    جدیترین های عکس متفاوت

    ;

    گلچینی از مدل های زیبای آرایش چشم به رنگ سال 92
    عکس های زیباترین دختر سال اروپا+2013
    عکس های زیباترین دختران ایرانی
    عکس های زیباترین دختر دوشیزه بحرین در سال ۲۰۱۳
    زیباترین دختر دوشیزه کرواسی در سال 2013 (عکس)
    ملکه های زیبایی از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲
    عکس های داغ و دیدنی از زیباترین زنان و دختران دنیا
    زیباترین دختر جهان از نگاه گینس
    عکس های دیدنی دختران تماشاچی فوتبال اروپا
    عکس های با کیفیت از زیباترین چشمان دنیا
    عکسهای دیدنی به معنای عشق و زندگی
    عکس های دختران زیبای ترکیه ای
    عکس های دیدنی از زیباترین دختر چینی
    پس زمینه های زیبای حضرت مهدی (عج)
    گالری عکس دختران زیبا
    گالری عکس غذا های خوشمزه
    عکس های گرافیکی
    عکس های عاشقانه از قلب ها
    گالری عکس پس زمینه موبایل
    چشم اندازهای زیبا و رویایی از طبیعت
    عکسهای هنری عشقولانه
    عکس های جالب 2014
    عکس هایی از کودکان
    گالری عکس ماشین
    عکسهای دیدنی و عاشقان


    دانلود بازی OverKill 2 مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل جادو، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود نسخه سوم بازی مرد آهنین، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود بازی معروف برج سازی (جنگا) برای موبایل (آیفون)
    دانلود بازی عصر یخبندان، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود بازی اکشن محدوده بیگانه، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود بازی مسابقه ماشین های اوراقی، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود بازی فانتزی سوردیگو، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود نسخه جدید بازی نید فور اسپید، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود نسخه جدید بازی پرش دودل، مخصوص موبایل (آیفون) - Doodle Jump Christmas Special iPhone
    بازی جذاب و جدید سیمبین تنیس باز خشمگین!
    دانلود انیمیشن انگری بیردز Angry Birds animation
    بازی موبایل سونیک گوشی جاوا و سیمبین Sonic Advance
    دانلود بازی جدید جاوا Java game Chennai Express
    بازی موبایل جان سخت جاوا: java game a good day to die hard 5
    دانلود بازی موبایل کرم های جنگنده اندروید و سیمبین
    دانلود بازی کم حجم سیمبین ۳ بازی پازلی گوشی
    بازی جذاب و جدید سیمبین تنیس باز خشمگین!
    بازی پرندگان عصبانی فضایی جاوا، سیمبین و اندروید + مراحل جدید
    دانلود بازیDalton the awesome
    دانلود بازی جدید اندرویدپسر بچه شجاع
    دانلود رایگان بازی جدید اندروید
    دانلود بازی اندروید جدید قهرمان پرش
    دانلود بازی ماشین سواری آسفالت ۸
    دانلود بازی جدید TurboFly HD
    دانلود بازی جدید اندروید پرش با ماشین ها
    دانلود رایگان بازی اندروید سرگرم کننده
    دانلود بازی نسخه جدید بازی اندروید معبد
    دانلود بازی جنگی کماندو Commando برای اندروید

    گوگل