loading...
جهان اول
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
نوشته ای برای خدا 4 10401 jeremythync
ستایش صبحگاه 0 401 yalda777
هر كجا بوى خـــــــــــــــــــــدا مى آيد 0 307 yalda777
عجب صبری خدا دارد! 0 306 yalda777
تکان‌دادن زیاد پا ناشی از چیست؟ 0 258 yalda777
روان چیست؟ 0 253 yalda777
این اسباب‌بازی‌ها، کودک را راهی بیمارستان می‌کند 0 350 yalda777
بهترین کیف مدرسه را بخرید 0 311 yalda777
اسباب بازی های کودک را چگونه تمیز کنیم؟ 0 304 yalda777
در بوسیدن بچه ها افراط نکنید ! 0 284 yalda777
عطر برای کودکان خوب است یا نه ؟ 0 359 yalda777
همه چیز درباره بهداشت مدرسه 0 291 yalda777
رونمایی از پوستر آلبوم جدید «پینک فلوید» 0 289 fereshtejooon
روش‌های طبیعی برای مقابله با خواب آلودگی 0 302 fereshtejooon
نکاتی مهم در مورد نگهداری نان در فریزر 0 292 fereshtejooon
نوشیدن ادرار گاو در بین هندی ها 0 371 fereshtejooon
هفت عادت تاسف آور افراد غمگین 0 264 yalda777
روشنایی شما را چاق می‌ کند 0 276 yalda777
چگونه با هیپنوتیزم در دل دیگران نفوذ میکنیم؟ 0 461 yalda777
مراجعه به روانپزشک اتهام نیست 0 259 yalda777
بازدید : 234 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی سرعت اینترنت، برای بازی های آنلاین

cFos Speed ROG GameFirst II

 

 

 

 

طرفداران بازی های آنلاین، ارزش یک سرویس اینترنت با کیفیت را به خوبی میدانند. چون هر چه سرویس اینترنت شما کیفیت بالاتری داشته باشد سریع تر و بدون وقفه یا تاخیر میتوانید به انجام بازی های آنلاین دلخواه خود بپردازید.

 

مشخصه هایی مثل سرعت Ping ، از مهم ترین فاکتور های تشخیص اینترنت با کیفیت هستند. پینگ در واقع زمان پاسخگویی سرور به درخواست شماست. هر چه Ping کمتر باشد کیفیت اتصال بهتر است. هرچند Ping به وضعیت سرور هم بستگی دارد، اما مهم ترین عامل تعیین کننده آن، کیفیت اینترنت کاربر است.

بازدید : 196 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تماس صوتی و تصویری اسکایپ

Skype 6.7

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار اسکایپ، یعنی Skype 6.7 منتشر شد!

 

بیشتر کاربرانی که اقوام یا دوستانی در خارج از کشور دارند، نرم افزار اسکایپ را میشناسند. از این نرم افزار برای برقراری تماس صوتی و تصویری استفاده میشود. این تماس از طریق اینترنت انجام میگیرد و هیچ هزینه اضافه ای برای شما ندارد.

بازدید : 486 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنت

Adobe Flash Player 11.7 for Internet Browsers

 

 

 

با توجه به فراگیر شدن فایل های فلش (مثل انیمیشن، بازی، بنر و ...) که بیشتر آنها هم از طریق سایت های اینترنتی منتشر میشوند، وجود نرم افزار Flash Player بر روی هر مرورگر اینترنتی ضروری است.

 

اگر فلش پلیر روی مرورگرتان نصب نباشد و شما وارد سایتی شوید که در آن از فلش استفاده شده است، با پیغام خطای پلاگین فلش مواجه خواهید شد. (امروزه تقریبا در همه سایت ها حداقل چند بنر یا لوگوی فلش وجود دارد)

 

به همین دلیل، نرم افزار فلش پلیر از اولین نرم افزار هایی است که هر کاربر بعد از نصب ویندوز باید آن را نصب کند. برنامه Adobe Flash Player به صورت رایگان از طرف شرکت Adobe تولید شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. بهتر است تا برای نمایش بهتر فایل های فلش در سایت های مختلف، همیشه آخرین نسخه Flash Player را نصب کرده باشید.

 

بازدید : 235 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار تماس صوتی و تصویری اسکایپ - Skype 5.1

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

بیشتر کاربرانی که اقوام یا دوستانی در خارج از کشور دارند، نرم افزار اسکایپ را میشناسند. از این نرم افزار برای برقراری تماس صوتی و تصویری استفاده میشود. این تماس از طریق اینترنت انجام میگیرد و هیچ هزینه اضافه ای برای شما ندارد.

 

مهم ترین تفاوت نرم افزار Skype با نرم افزارهای مشابه، این است که میتواند بهترین کیفیت تماس را حتی با سرعت پایین اینترنت فراهم کند. کیفیتی بسیار بهتر از تماس تلفنی. به این ترتیب میتوانید مکالمه ای بدون تاخیر و بدون هزینه با هر جای دنیا داشته باشید.

 

برای برقراری تماس با نرم افزار اسکایپ، باید هر دو طرف به اینترنت وصل بوده و این نرم افزار را نصب کرده باشند. اگر وب کم یا دوربین دیجیتال دارید و از اینترنت پرسرعت نیز استفاده میکنید، امکان برقراری تماس ویدیویی نیز خواهید داشت.

بازدید : 298 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار کنترل ترافیک اینترنت - NetWorx 5.2

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

بیشتر کاربران اینترنت پرسرعت ADSL ، معمولا نگران میزان مصرف اینترنت خود هستند. مخصوصا اگر شما سرویسی با محدودیت حجم دانلود داشته باشید، باید همیشه مراقب میزان مصرف یا ترافیک اینترنت خود باشید.

 

نرم افزار NetWorx میتواند با دقتی بالا میزان پهنای باند مصرفی شما را کنترل کند و به صورت نموداری نمایش دهد. به این ترتیب میتوانید بر میزان ترافیک مصرفی روزانه خود نظارت داشته باشید تا در انتهای ماه مجبور به خرید ترافیک اضافه نباشید !

بازدید : 294 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار افزایش دهنده سرعت اینترنت - Throttle 6.9

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

نرم افزارهای زیادی وجود دارند که ادعا میکنند سرعت اینترنت شما را افزایش خواهند داد. اما این ادعا تا چه اندازه درست است؟

 

حقیقت این است که هیچ نرم افزاری نمیتواند سرعت اینترنت شما را از سقفی که ISP تان تعیین کرده است بالاتر ببرد. اما گاهی اوقات سرعت واقعی اینترنت شما کمتر از چیزی است که باید باشد. مشکلات نرم افزاری زیادی ممکن است سرعت اینترنت شما را کم کرده باشند.

 

در این گونه مواقع، نرم افزاری مثل Throttle میتواند با بهینه سازی اتصال اینترنت شما و برطرف کردن مشکلات نرم افزاری، سرعت اینترنت را به حداکثر سرعت مجاز برساند. در این مطلب، جدیدترین نسخه از این نرم افزار را برای شما تهیه کرده ایم.


اما این نرم افزار در حقیقت چه کاری انجام میدهد؟ نرم افزار Throttle از قطع و وصل شدن های مکرر در اتصال های دیال آپ جلوگیری میکند. همچنین میتواند با بهینه سازی نحوه ارسال و دریافت اطلاعات، سرعت دانلود شما را به حداکثر ممکن برساند. این نرم افزار برای اتصال های پرسرعت مثل ADSL نیز راهکارهای مخصوصی دارد و میتواند بالاترین بهره وری را ایجاد نماید.

بیشتر وظایف نرم افزار Throttle به صورت اتوماتیک انجام میشوند.

 

برخی از توانایی های نرم افزار افزایش سرعت اینترنت Throttle عبارتند از:

- افزایش سرعت دانلود و آپلود تا حداکثر سقف مجاز ISP شما

- تنظیم اتوماتیک مودم در نسخه های مختلف ویندوز

- بهینه سازی تنظیمات شبکه

- قابل استفاده برای اینترنت های Dial-up و ADSL

- ایجاد تغییرات در رجیستری ویندوز برای افزایش کیفیت اتصال اینترنت

- جلوگیری از قطع شدن ناخواسته اینترنت

- محیط ساده و کاربردی

 

بازدید : 683 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت فضای آنلاین ذخیره سازی اطلاعات - Dropbox 1.4.1

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

Dropbox یک فضای آنلاین ذخیره سازی اطلاعات (هاست) در اختیار شما قرار میدهد. این فضا در حال حاضر 2 گیگا بایت است که در صورت نیاز میتوان آن را ارتقا داد.

 

توسط نرم افزار Dropbox شما میتوانید این فضای ذخیره سازی را مدیریت کنید. یعنی فایل های خود را در آن آپلود کنید. اطلاعات آپلود شده را منظم کنید. و هر زمان که احتیاج داشتید از هر جای دنیا به فایل هایتان دسترسی داشته باشید ! همچنین میتوانید فایل های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بازدید : 239 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود کامل محتویات یک سایت - Offline Explorer Enterprise 6.4

(دانلود اختصاصی از سرزمین دانلود)

 

 

 

گاهی اوقات که به دنبال مطالب مورد نظر خود در اینترنت هستید، با سایتی مواجه میشوید که مطالب مورد نظر شما در آن وجود دارد، اما تعداد صفحات آن بسیار زیاد و گسترده است. نرم افزارهای دانلود کامل یک سایت، این امکان را به شما میدهند که تمام محتویات و صفحات آن سایت را به صورت یکجا دانلود کرده و سر فرصت مناسب به مطالعه آن بپردازید.

 

نرم افزار Offline Explorer یکی از بهترین نرم افزارها برای دانلود کامل یک سایت است. با این نرم افزار شما میتوانید محتویات سایت های مختلف مثل سایت های خبری، انجمن ها، سایت ها عکس، و ... را به صورت یکجا دانلود کنید. تنظیمات برنامه به شما اجازه میدهد تا در صورت تمایل فقط بخش های خاصی از یک سایت را دانلود کنید. و یا تعیین کنید که محتویاتی مثل عکس ها نیز دانلود شوند یا خیر.

 

در ادامه میتوانید جدیدترین نسخه از این نرم افزار را دانلود کنید.

بازدید : 249 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ارسال انبوه ایمیل

Maxprog MaxBulk Mailer Pro 8.4

 

 

همه افرادی که آدرس ایمیل دارند، با ایمیل های تبلیغاتی و انبوه آشنا هستند. اما اگر تا الان فکر میکردید که این ایمیل ها به صورت تک تک ارسال میشود در اشتباه بودید. معمولا شرکت های تبلیغاتی و یا صاحبان کسب و کار اینترنتی، از نرم افزارهای مخصوصی برای ارسال انبوه ایمیل استفاده میکنند.

 

یکی از بهترین نرم افزارها برای ارسال ایمیل گروهی، نرم افزار Maxprog MaxBulk Mailer Pro میباشد که در ادامه میتوانید جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

 

بازدید : 768 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود کامل یک سایت

Teleport Pro 1.6

 

 

نرم افزارهای زیادی برای دانلود کامل صفحات و فایل های موجود در یک سایت وجود دارند. اما قطعا یکی از بهترین آنها، نرم افزار Teleport است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید محتویات یک وب سایت را به طور کامل دانلود و روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. سپس در هر زمان بدون نیاز به اینترنت میتوانید صفحات آن سایت را مشاهده نمایید. حتی میتوانید تنظیم کنید که صفحات داخلی تا چند زیر شاخه ذخیره شوند. و اینکه از میان فایل های موجود در آن سایت کدام فرمت ها دانلود شوند.

 

بازدید : 245 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ذخیره اتوماتیک متن چت (گفتگوهای اینترنتی) کاربران شبکه لن

Messenger Detect 4

 

 

اگر شما مدیر یک شبکه محلی Lan هستید، با کمک نرم افزار Messenger Detect میتوانید چت تمام کاربران در شبکه خود را مانیتور کرده و در صورت تمایل متن تمام آنها را ذخیره کنید.

 

این نرم افزار از برنامه های چت Yahoo Messenger, AOL, MSN, ICQ پشتیبانی کرده و قادر به نظارت و ضبط متن گفتگوها در این نرم افزارهاست. همچنین این نرم افزار میتواند به صورت خودکار تمام چت ها را تشخیص داده و متن آنها را به همراه مشخصات کامل کلاینت ها و تاریخ چت ذخیره کند.

بازدید : 410 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جلوگیری از نمایش تبلیغات مزاحم اینترنتی

Ad Muncher 4.9

 

 

از حجم انبوه تبلیغات در سایت ها و نرم افزارهای اینترنتی به ستوه آمده اید؟ نرم افزار Ad Muncher در خدمت شماست!

 

برخی از سایت های اینترنتی به جای نمایش آگهی در مکان های استاندارد و مناسب، صفحه را آنقدر از تبلیغات پر میکنند که به سختی میتوان مطلب اصلی را در میان حجم انبوه آگهی ها پیدا کرد. این فقط مختص سایت های فارسی نیست، بلکه مشابه این مشکل در بسیاری از سایت های خارجی نیز با شدت بیشتری مشاهده میشود.

 

نرم افزار Ad Muncher جلوی باز شدن آگهی های اینترنتی را میگیرد تا ضمن صرفه جویی در وقت شما، از هدر رفتن پهنای باند ارزشمند اینترنت تان هم جلوگیری شود. این نرم افزار مخصوصا برای کاربرانی که با سرعت پایین به اینترنت متصل میشوند بسیار کاربرد دارد.

بازدید : 243 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار پخش آنلاین شبکه های تلویزیونی

PlayBOX TV Player 1.5

 

 

بسیاری از کاربران اینترنت زمان زیادی را پای کامپیوتر خود میگذرانند و فرصتی برای پیگیری برنامه های تلویزیون ندارند. نرم افزار PlayBOX TV Player به این کاربران کمک میکند تا بدون نیاز به تلویزیون و یا کارت TV ، فقط با اتصال به اینترنت بتوانند برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را دنبال کنند.

بازدید : 235 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود فیلم های آنلاین از سایت های اشتراک گذاری ویدیو

Freemake Video Downloader 3.5

 

 

 

 

مهم ترین عاملی که باعث دیده شدن یک فیلم یا فایل ویدیویی توسط کاربران در سراسر دنیا میشود، انتشار آن در سایت های اشتراک گذاری فیلم است. به این ترتیب کاربران در سراسر دنیا میتوانند آن را مشاهده کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند. از مهم ترین سایت های اشتراک گذاری فیلم میتوان به یوتیوب، فیس بوک، و گوگل ویدیو اشاره کرد. اخیرا تعدادی از سایت های فارسی نیز اقدام به ارائه سرویس اشتراک گذاری فیلم کرده اند.

 

در حالت عادی، این فیلم ها فقط به صورت آنلاین قابل مشاهده هستند و امکان دانلود آنها وجود ندارد. اما نرم افزار Freemake Video Downloader شما را قادر میسازد تا این فیلم ها را دانلود کرده و روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

بازدید : 246 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود مسنجر همه کاره، با قابلیت چت همزمان با اکانت های مختلف

Trillian 5.3

 

 

 

خیلی از ما شناسه های مختلفی در مسنجر ها و شبکه های اجتماعی داریم. مثل ID یاهو مسنجر، شناسه فیس بوک، شناسه اسکایپ، گوگل تاک، و ...

 

به همین دلیل برای ارتباط با دوستان خود در هر کدام از این مسنجرها و شبکه های اجتماعی، مجبوریم نرم افزار مخصوص آن را نصب کنیم. یا به سایت مربوطه رفته و از مسنجر آنلاین آن استفاده کنیم.

 

اما در این مطلب میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که به تنهایی امکان ارتباط با تمام مسنجر ها و شبکه های اجتماعی را دارد: نرم افزار Trillian

 

نرم افزار Trillian میتواند همه شناسه های شما در مسنجر های مختلف را به صورت یکجا و منظم در خود جای داده و امکان ارتباط با دوستانتان در هر مسنجری را فراهم کند. مثلا میتوانید به صورت همزمان با دوستان خود در یاهو مسنجر چت کنید، و در پنجره دیگری با دوستان خود در فیس بوک به گفتگو بپردازید.

بازدید : 404 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت وب کم مجازی در چت روم ها

Video2Webcam 3.3

 

 

آیا دوست دارید تا در هنگام چت، تصویری که خودتان انتخاب میکنید به عنوان تصویر وب کم شما نمایش داده شود؟ پس باید از یک نرم افزار وب کم مجازی استفاده کنید. نرم افزارهای وب کم مجازی میتوانند یک عکس یا فیلم دلخواه را به عنوان تصویر وب کم شما به طرف مقابل نمایش دهند.

 

نرم افزارهای وب کم مجازی، یک درایور Webcam هم نصب میکنند. طوری که انگار واقعا یک وب کم سخت افزاری حقیقی دارید. سپس میتوانید این وبکم مجازی را در اتاق های چت فعال کنید. در این صورت سایر کاربران میتوانند تصویر وب کم شما را ببینند. اما این تصویر، در واقع همان عکس یا فیلمی است که خودتان انتخاب کرده اید!

 

نرم افزار Video2Webcam میتواند یک وب کم مجازی برای شما ایجاد کرده و سپس هر فیلم یا ویدئوی دلخواهی را به عنوان خروجی وب کم شما برای دیگران نمایش دهد. این نرم افزار در اتاق های چت (چت روم) و همچنین مسنجر های مختلف قابل استفاده است.

بازدید : 534 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزار دانلود فایل از سایت های اشتراک گذاری، با قابلیت Resume (ادامه دانلود)

Mipony 2

 

 

سایت های زیادی برای اشتراگ گذاری فایل وجود دارند. که کاربران میتوانند فایل هایی را که توسط دیگران در آن قرار گرفته (Upload شده) دانلود کنند. این سایت ها چون بر اساس اشتراک گذاری فایل توسط کاربران فعالیت میکنند، معمولا سخت گیری چندانی در مورد قوانین کپی رایت ندارند. به همین دلیل میتوان نرم افزار های قفل شکسته و یا فیلم و موسیقی را به راحتی در آنها پیدا کرده و دانلود نمود.

 

از معروف ترین سایت های اشتراک گذاری، میتوان به Mega Upload ، RapidShare ، 4Shared و FileSonic اشاره کرد.

 

تنها اشکال بزرگی که در مورد این سایت ها وجود دارد، این است که دانلود رایگان از آنها معمولا با سرعت پایین انجام میشود. و همچنین در صورت قطع شدن دانلود، امکان ادامه آن (Resume) وجود ندارد. ضمنا این سایت ها معمولا محدودیت هایی برای دانلود های پشت سر هم توسط یک کاربر اعمال میکنند. همه اینها برای این است که کاربر را مجبور کنند تا اکانت پولی (پرمیوم) خریداری کند.

 

اما نرم افزار Mipony این مشکل را برطرف کرده است. توسط این نرم افزار میتوانید بدون محدودیت و با سرعت بالا از سایت های اشتراک گذاری دانلود کنید.

بازدید : 240 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار استفاده از فضای آنلاین ذخیره سازی گوگل

Google Drive 1.7

 

 

 

 

شرکت گوگل، به همه کاربران خود یک فضای ذخیره سازی آنلاین با ظرفیت 5 گیگابایت میدهد. استفاده از این فضا و ذخیره فایل ها در آن رایگان است. اسم این سرویس، گوگل درایو (Google Drive) است.

 

به این ترتیب شما میتوانید با انتقال اطلاعات و فایل های مورد نظر خود به این فضای ذخیره سازی آنلاین، از هر کجای دنیا امکان دسترسی به آنها را داشته باشید. و یا فایل های خود را به اشتراک گذاشته و امکان دانلود آنها را به کاربران دیگر بدهید.

 

سرویس های مشابهی مثل DropBox و SkyDrive نیز وجود دارند که همین خدمات را ارائه میکنند. اما اعتبار گوگل باعث شده است تا سرویس گوگل درایو به سرعت فراگیر و محبوب شود.

 

نرم افزار Google Drive امکان دسترسی به این فضای ذخیره سازی، انتقال فایل به آن، و مدیریت فایل های درون آن را فراهم میکند.

بازدید : 236 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مدیریت مصرف اینترنت

Net Balancer Pro 6.2

 

 

آیا شما هم نگران تمام شدن ترافیک اینترنت تان قبل از پایان دوره هستید؟ یا دوست دارید میزان دقیق مصرف پهنای باند روزانه، هفتگی، و ماهانه خود را بدانید؟ یا شاید دوست داشته باشید بدانید در این لحظه کدام برنامه ها در ویندوز شما به اینترنت متصل هستند و چه مقدار اطلاعات را ارسال و دریافت میکنند.

 

نرم افزار Net Balancer تمام این کارها را برای شما انجام خواهد داد. توسط این نرم افزار میتوانید نظارت دقیقی بر میزان مصرف اینترنت خود (یا به اطلاح پهنای باند مصرفی) داشته باشید. به این ترتیب میتوانید مقدار مصرف خود را مدیریت کرده و از تمام شدن ترافیکتان قبل از پایان دوره جلوگیری کنید. چون با تمام شدن ترافیک مجاز، مجبور به پرداخت هزینه برای خرید ترافیک بیشتر خواهید بود (در مورد سرویس های اینترنتی که محدودیت ترافیک ماهانه دارند)

 

همچنین توسط این نرم افزار میتوانید لیست برنامه هایی که به صورت مخفیانه اقدام به ارسال و دریافت اطلاعات از اینترنت میکنند را مشاهده کنید و جلوی آنها را بگیرید. این اتفاق معمولا در مورد آپدیت خودکار نرم افزارها اتفاق میفتند.

بازدید : 637 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود شاک ویو پلیر

Adobe Shockwave Player 12

 

 

 

 

نرم افزار Adobe Shockwave Player ، همانند فلش پلیر برای اجرای بسیاری از فایل های چند رسانه ای مورد نیاز است. بنرهای متحرک، بازی های آنلاین، و انیمیشن ها، از جمله مهم ترین فایل های چند رسانه ای هستند که برای ساخت آنها از کامپوننت های Shockwave استفاده میشود.

 

میتوان گفت Shockwave Player بعد از Flash Player دومین پلاگین رایج کمپانی ادوبی است. اگر در یک وب سایت از انیمیشن ها یا افکت های شاک ویو استفاده شده باشد، برای اینکه بتوانید آنها را مشاهده کنید نیاز است که Shockwave Player روی ویندوز و مرورگر شما نصب شده باشد. در غیر این صورت، با پیغام خطایی مبنی بر نصب نبودن پلاگین Shockwave مواجه میشوید.

 

بازدید : 257 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار شناسایی ایمیل های معتبر از میان لیست ایمیل ها

Maxprog eMail Verifier 3.6

 

 

مدتی پیش در سایت سرزمین دانلود نرم افزاری را به شما معرفی کردیم که کارش ارسال ایمیل های انبوه است. اسم این نرم افزار Maxprog MaxBulk Mailer بوده و توسط آن میتوانید یک ایمیل را برای لیست بزرگی از آدرس ایمیل ها ارسال کنید.

 

لیست حاوی ایمیل آدرس ها را میتوانید از سایت های مختلف اینترنتی پیدا کنید. و یا آن را با مبلغ ناچیزی خریداری نمایید. ولی آیا همه این آدرس ها معتبر هستند؟

 

پاسخ منفی است. بسیاری از آدرس ایمیل ها بعد از مدتی و به دلیل عدم مراجعه صاحب آن، غیر فعال میشوند. برخی نیز اصلا وجود خارجی ندارند و فقط برای بزرگ شدن لیست در آن قرار گرفته اند.

 

به همین دلیل، در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند ایمیل های معتبر را از میان لیست ایمیل ها که به آن میدهید پیدا کند. این نرم افزار نیز توسط کمپانی Maxprog تولید شده و اسم آن Maxprog eMail Verifier است.

بازدید : 325 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار بهینه سازی سرعت اینترنت، برای بازی های آنلاین

cFos Speed ROG GameFirst II

 

 

 

 

طرفداران بازی های آنلاین، ارزش یک سرویس اینترنت با کیفیت را به خوبی میدانند. چون هر چه سرویس اینترنت شما کیفیت بالاتری داشته باشد سریع تر و بدون وقفه یا تاخیر میتوانید به انجام بازی های آنلاین دلخواه خود بپردازید.

 

مشخصه هایی مثل سرعت Ping ، از مهم ترین فاکتور های تشخیص اینترنت با کیفیت هستند. پینگ در واقع زمان پاسخگویی سرور به درخواست شماست. هر چه Ping کمتر باشد کیفیت اتصال بهتر است. هرچند Ping به وضعیت سرور هم بستگی دارد، اما مهم ترین عامل تعیین کننده آن، کیفیت اینترنت کاربر است.

درباره ما
Profile Pic
همه چی در سایت جهان اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک دوستان
  • نمایندگی هتل های تهران
  • یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
  • لاولی کیدز
  • کانون هواداران پرسپولیس
  • فراصوت
  • ♥سایت عاشقانه لاویر ♥
  • جالب انگیز
  • آپ پی سی
  • دانلودپا | مجله خبری تفریحی
  • ALL THING ABOUT HACK
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک
  • آهنگ جدید
  • گروه سرگرمی روزنه
  • تفریح و سرگرمی
  • تبادل لينك 3 طرفه
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک
  • تبادل لينك
  • ♥سایت عاشقانه لاویر ♥
  • عکسکده ، بزرگترین گالری عکس و تصویر خوانندگان ، بازیگران، هنرمندان، عکس های بامزه و طنز ، تصاویر طبیعت و والپیپر
  • پایگاه اینترنتی کورش بزرگ، پرتال سرگرمی و تفریحی، روانشناسی، سلامت، مد، زیبایی، آرایشی ، پزشکی، دکوراسیون، کامپیوتر، آشپزی، دنیای بازیگر
  • پایگاه مداحی مداحان حسین(عع)
  • وبسایت کوی امام
  • ❤سایت عاشقانه لاویر ❤
  • سایت @ضد دختر ایرانی@لطفا نیاتو!!!
  • بزرگترین وبهترین گالری عکس
  • ♥ پاتوق دختر پسرای باحال♥
  • تم یاب || شهر قالب
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • jam
  • دوستداران فرزاد فرزین
  • آهنگ پیشواز/سایت خفن
  • عکس های ومطالب کم یاب
  • سایتی برای همه چی
  • بزرگترین سایت تفریحی
  • کمپانی موسیقی بیاصدا
  • آمـــــــل فقـــط عــشــق و حـــــــال
  • تبادل لینک
  • پــانــیــــســـا
  • مجــله اینتـــرنتـــی داش پیـــام
  • مینی دانلود
  • راطا نیوز
  • اخبارروستای چندوکان
  • کمپ خبری ,خبرهای جالب,اس ام اس جدید 91,مدل آرایش 2013,مدل مانتو 2013 مدل لباس 2013,عکسهای جذاب و دیدنی
  • سـایـت تـفریـحـی و ارایـشی نـیـم رخـ
  • اخبار دنیای بازی
  • سایت آهنگ
  • پورتال تفریحی یوتیوب فارسی
  • بسم الله الرحمن رحيم|+وبلاگ-|
  • پايـــگاه ســرگرمي سایــت گـــوگل|دانلود|عکس|سرگرمی|تفریحی|
  • کسب درامد باورنکردنی
  • کلوپ اس ام اس خاوری
  • خرید چای لاغری دکتر سینا
  • دایرکتوری تبادل لینک
  • گن لاغری مردانه
  • سایت تبادل لینک
  • رابین وب
  • خرید عینک آفتابی زنانه
  • خرید عینک آفتابی زنانه
  • ماما
  • ساعت مچی مردانه
  • دانیال آنلاین
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • تبادل لینک هوشمند
  • تبادل لینک رایگان
  • تبادل لینک هوشمند
  • خرید شارژ
  • پد ضد عرق مای درای
  • ثبت علامت تجاری
  • تبادل لینک اتوماتیک
  • دانشنامه حقوق
  • اس ام اس
  • درج آگهی رایگان در پرتال ایست آگهی
  • تبادل لینک هوشمند
  • هرچي بخواي هست...پس بيا
  • فال و طالع بینی فاگ
  • دانلود آهنگ
  • خرید آموزش فتوشاپ
  • آموزش شبکه های کامپیوتری
  • تبادل لینک هوشمند
  • windows 8
  • تبادل لينك سه طرفه
  • تبادل لینک
  • افزایش بازدید
  • سایت تبادل لینک
  • آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی
  • تی شرت محرم
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • مد ولباس کودکان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1996
  • کل نظرات : 53
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 555
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 529
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,115
  • بازدید ماه : 2,115
  • بازدید سال : 114,955
  • بازدید کلی : 1,375,044
  • کدهای اختصاصی
    تازه ها

    تازه ترین عناوین روزنامه ها

    تازه ترین عناوین روزنامه های ورزشی

    راهنمای خرید تبلت

    راهنمای خرید موبایل

    ادبیات و هنر

    راهنمای خرید تلوزیون

    ایدز و اعتیاد

    دانستنیهای پزشکی

    دانستنی های نوزادان

    مشاوره و روانشناسی

    ایران شناسی

    لیست اسامی ایرانی

    آموزش انواع غذا

    روزشمار تاریخ

    محاسبه تناسب اندام شما

    ریشه ضرب المثلهای ایرانی

    تعبیر خواب

     
    جدیترین اس ام اس (sms)

    اس ام اس (sms)

     قشنگ شب یلدا
     تبریک ولادت امام محمد باقر علیه السلام آذر ۹۲
     روز دانشجو ۱۶ آذر ۹۲
     خنده دار ، جوک های طنز و استاتوس جدید با حال آذر ماه ۹۲
     عاشقانه جدید احساسی آذر ماه ۹۲
     خنده دار جوک های جدید تا حالا دقت کردین با حال آذر ماه ۹۲
     گریه و اشک عاشقانه غمگین
     جدید و زیبای تبریک شب یلدا ۹۲ شب چله
     عاشقانه نیش دار و کنایه دار تیکه دار و جدید دلشکسته

    جدیترین عکس های از بازیگران ایرانی و خارجی





    عکسهای بازیگران سریال کره ای دلم برات تنگ شده یا Missing You به همراه عکس خود سریال
    عکس هایی از kim tae hee بازیگر سریال ایریس
    عکسهایی از سونگ یوری بازیگر سریال کره ای ملکه برفیش
    بازیگران کره ای 2013
    عکس هایی از بازیگران معروف هندی
    کدام بازیگران بالیوود پولسازترین هستند؟
    هرتیک روشن
    تصاویر ده ستاره زن گران سینمای هند
    تک عکس های جدید بازیگران مرداد 92
    تصاویر جدید بازیگران زن ایرانی
    جدیترین های دنیای آشپزی
    طرز تهیه سوشی با گوشت ژاپنی
    طرز تهیه سس ماداگاسکار
    شیرنسکافه تگری برای تابستان
    دیس سالاد میوه ژاپنی
    سالاد تابستانی ژاپنی
    طرز تهیه «دسرهای اناری خوشمزه» ویژه یلدا
    طرز تهیه سوپ ویچی‌ سو فرانسوی
    خورشت نازخاتون شمالی
    سوپ اسفناج ایتالیایی
    سوپ ماهی کپور
    طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی
    سینی سیب زمینی با مرغ به طریقه آلمانی
    خوراک مرغ با نودل - آشپزی آکا
    طرز تهیه خوراک نودل
    گالری عکس کارلی ری جپسن – Carly Rae Jepsen
    دیانا دربین با نام اصلی ادنا می دربین Edna Mae Durbin
    دایانا کرال خواننده و نوازندهٔ پیانوی جاز کانادایی است.
    لارا فابین (به ایتالیایی: Lara Fabian) خواننده‌ای بلژیکی-ایتالیایی است
    عکسهای جدید و جذاب ویکتوریا جاستیس – Victoria Justice
    عکسهای جدید و جذاب ونسا هودگنس – Vanessa Hudgens
    عکسهای جدید و جذاب رز ویترسپون – Reese Witherspoon
    عکسهاس جدید و جذاب اولویا پالرمو – Olivia Palermo
    سلین دیون، با نام کامل سلین ماری کلودت دیون خواننده کانادایی تباری است
    عکس‌های جدید از چهره سلین دیون بدون آرایش!
    عکس های سلن دیون، قبل و بعد از جراحی زیبایی!!؟
    تیلور ژوزفین استفانی لوسیوف خوانندهٔ فولک کانادایی بود.
    آلانیس نادین موریست تهیه کننده و بازیگر آمریکایی-کانادایی است.
    سارا ان مک‌لاکلِن خواننده و ترانه سرای کانادایی است.
    عکس های اوریل لوین+بیوگرافی
    عکس دیدنی از زیباترین دختر ایران شیما نیکپور
    لباس جدید جنیفر لوپز باز هم خبر ساز شد + عکس
    ستاره مشهوری که همه همسرش را با دخترش اشتباه می گیرند + تصاویر
    اقدام غیر اخلاقی خواننده دختر با یک پسر بچه + تصویر
    جدیترین عکس های ورزشکاران ایرانی و خارجی
    سوپر لیگ B بانوان کشور در سال جاری با پوشش اسلامی برگزار می گردد.+عکس تیم ها
    دختر شناگر ایرانی: رکورد زدم اما به لباسم گیر داده اند!+عکس
    زیباترین ورزشکاران زن در المپیک زمستانی ونکوور
    دیدار تیم والیبال هنرمندان و تیم ملی بانوان
    دختر ایرانی موتور سوار دیوار مرگ
    عکس های مسابقه فوتبال بانوان ایران و امارات
    زنان ورزشکار کشور
    زیباترین زنان ورزشکار دنیا
    نیازهای تغذیه بانوان ورزشکار
    بیوگرافی سرنا ویلیامز +تصاویر سرنا ویلیامز
    پردرآمدترین ورزشکاران زن جهان
    بیوگرافی مهدی مهدوی کیا +خداحافظی از فوتبال
    بیوگرافی ارغوان رضایی +تصاویر ارغوان رضایی
    بیوگرافی ماریا شاراپووا + تصاویر ماریا شاراپووا
    دختر ایرانی ، از نایب قهرمانی در آسیا تا کشف حجاب در بلژیک!/تصویر
    زندگینامه لیونل مسی جادوگر فوتبال
    بیوگرافی مارتا ویرا داسیلوا بهترین فوتبالیست زن جهان+عکس ها

    بیوگرافی ویکتوریا آزارنکا+تصاویر ویکتوریا آزارنکا

    جدیترین های عکس متفاوت

    ;

    گلچینی از مدل های زیبای آرایش چشم به رنگ سال 92
    عکس های زیباترین دختر سال اروپا+2013
    عکس های زیباترین دختران ایرانی
    عکس های زیباترین دختر دوشیزه بحرین در سال ۲۰۱۳
    زیباترین دختر دوشیزه کرواسی در سال 2013 (عکس)
    ملکه های زیبایی از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲
    عکس های داغ و دیدنی از زیباترین زنان و دختران دنیا
    زیباترین دختر جهان از نگاه گینس
    عکس های دیدنی دختران تماشاچی فوتبال اروپا
    عکس های با کیفیت از زیباترین چشمان دنیا
    عکسهای دیدنی به معنای عشق و زندگی
    عکس های دختران زیبای ترکیه ای
    عکس های دیدنی از زیباترین دختر چینی
    پس زمینه های زیبای حضرت مهدی (عج)
    گالری عکس دختران زیبا
    گالری عکس غذا های خوشمزه
    عکس های گرافیکی
    عکس های عاشقانه از قلب ها
    گالری عکس پس زمینه موبایل
    چشم اندازهای زیبا و رویایی از طبیعت
    عکسهای هنری عشقولانه
    عکس های جالب 2014
    عکس هایی از کودکان
    گالری عکس ماشین
    عکسهای دیدنی و عاشقان


    دانلود بازی OverKill 2 مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود بازی پرندگان خشمگین، فصل جادو، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود نسخه سوم بازی مرد آهنین، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود بازی معروف برج سازی (جنگا) برای موبایل (آیفون)
    دانلود بازی عصر یخبندان، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود بازی اکشن محدوده بیگانه، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود بازی مسابقه ماشین های اوراقی، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود بازی فانتزی سوردیگو، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود نسخه جدید بازی نید فور اسپید، مخصوص موبایل (آیفون)
    دانلود نسخه جدید بازی پرش دودل، مخصوص موبایل (آیفون) - Doodle Jump Christmas Special iPhone
    بازی جذاب و جدید سیمبین تنیس باز خشمگین!
    دانلود انیمیشن انگری بیردز Angry Birds animation
    بازی موبایل سونیک گوشی جاوا و سیمبین Sonic Advance
    دانلود بازی جدید جاوا Java game Chennai Express
    بازی موبایل جان سخت جاوا: java game a good day to die hard 5
    دانلود بازی موبایل کرم های جنگنده اندروید و سیمبین
    دانلود بازی کم حجم سیمبین ۳ بازی پازلی گوشی
    بازی جذاب و جدید سیمبین تنیس باز خشمگین!
    بازی پرندگان عصبانی فضایی جاوا، سیمبین و اندروید + مراحل جدید
    دانلود بازیDalton the awesome
    دانلود بازی جدید اندرویدپسر بچه شجاع
    دانلود رایگان بازی جدید اندروید
    دانلود بازی اندروید جدید قهرمان پرش
    دانلود بازی ماشین سواری آسفالت ۸
    دانلود بازی جدید TurboFly HD
    دانلود بازی جدید اندروید پرش با ماشین ها
    دانلود رایگان بازی اندروید سرگرم کننده
    دانلود بازی نسخه جدید بازی اندروید معبد
    دانلود بازی جنگی کماندو Commando برای اندروید

    گوگل